تلفن

09152294353

تلگرام

Dr_aryafar_1401

ساعت پاسخگویی

Mon - Fri: 9:00 - 17:30

خرید مدرک کاردانی

خرید مدرک کارشناسی ارشد قانونی
خرید مدرک کارشناسی ارشد قانونی

خرید مدرک کاردانی معتبر

در دنیای امروز، داشتن مدرک تحصیلی به عنوان یکی از مهم‌ ترین عوامل موفقیت شغلی شناخته می‌ شود. بسیاری از افراد برای پیشرفت در شغل خود و دستیابی به موقعیت‌ های بهتر، به دنبال کسب مدارک تحصیلی بالاتر هستند. یکی از این مدارک، مدرک کاردانی است که به عنوان گامی مهم در مسیر تحصیلات دانشگاهی محسوب می‌شود.  اما در سال‌های اخیر، پدیده خرید و فروش مدارک تحصیلی به ویژه مدرک کاردانی، به شدت رواج یافته است. کسب مدرک کاردانی، گام مهمی در مسیر پیشرفت تحصیلی و حرفه‌ ای است. این مدرک، علاوه بر افزایش سطح علمی، فرصت‌ های شغلی بیشتری را برای شما فراهم می‌ کند. اگر دیپلم دارید و می‌خواهید به تحصیلات دانشگاهی ادامه دهید، یکی از گزینه‌ های پیش روی شما، اخذ و خرید مدرک کاردانی است.

 

شرایط اخذ مدرک کاردانی

اگر دیپلمتان در رشته‌ های فنی و حرفه‌ ای یا کار و دانش است، کاردانی پیوسته بهترین گزینه برای شماست.  چرا که این دوره مخصوص کسانی طراحی شده است که می‌ خواهند تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مرتبط با دیپلمشان ادامه دهند. انتخاب بین کاردانی پیوسته و ناپیوسته به عوامل مختلفی مثل علاقه شما، رشته دیپلم، برنامه‌ های آینده و دانشگاه مورد نظرتان بستگی دارد.

اگر به دنبال تحصیل در رشته‌ ای مرتبط با دیپلم خود هستید و می‌ خواهید زودتر وارد بازار کار شوید، کاردانی پیوسته گزینه مناسبی است.  اما اگر می ‌خواهید در رشته دیگری تحصیل کنید یا فرصت بیشتری برای انتخاب دانشگاه داشته باشید، کاردانی ناپیوسته گزینه بهتری است. قبل از تصمیم‌ گیری، حتما با مشاوران تحصیلی ما مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید مدرک کاردانی معتبر
خرید مدرک کاردانی معتبر

دریافت مدرک کاردانی در کوتاه‌ ترین زمان

در دنیای امروز، داشتن مدرک دانشگاهی به یک الزام تبدیل شده است. چه بخواهید در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شوید و چه در یک سازمان دولتی، داشتن مدرک دانشگاهی یکی از مهم‌ ترین معیار های استخدام و ارتقاء شغلی است. حتی اگر قبلاً مشغول به کار باشید، برای اینکه بتوانید در جایگاه شغلی خود پیشرفت کنید و حقوق بالاتری دریافت کنید، به مدرک دانشگاهی نیاز خواهید داشت. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای کسب مدرک دانشگاهی هستید، میتوانید خرید مدرک کاردانی معتبر را بررسی کنید.

مدرک کاردانی که به صورت قانونی و از طریق دانشگاه‌ها اخذ می‌ شود، در سراسر جهان معتبر است. تحصیل در دانشگاه، فراتر از کسب یک مدرک، به رشد شخصی و افزایش دانش فرد کمک می‌ کند. داشتن مدرک کاردانی معتبر، فرصت‌ های شغلی بیشتری را برای فرد فراهم می ‌کند. با انتخاب روش ‌های قانونی و مطمئن، می‌ توانید آینده شغلی خود را تضمین کنید و به موفقیت ‌های بزرگتری دست پیدا کنید.

خرید مدرک کاردانی قانونی
خرید مدرک کاردانی قانونی

خرید مدرک کاردانی با استعلام

در ایران دانشگاه های زیادی وجود دارد و هر کدام ساختار خاصی دارند و برای تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها باید مبنای قانونی در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، برخی از این دانشگاه ها بدون کنکور دانشجو می پذیرند، اما برای ورود به برخی دیگر باید در آزمون ورودی شرکت کنید. برخی از دانشگاه ها دولتی و برخی دیگر خصوصی هستند.

به همین دلیل خرید مدرک کارشناسی با فرآیند خرید مدرک دانشگاه آزاد یا پیام نور و غیرانتفاعی متفاوت است، البته تمامی مدارک دانشگاهی صادر شده زیر نظر وزارت علوم بوده و مورد تایید این وزارتخانه قرار گرفته است. برای کسب عنوان کاردانی داشتن حداقل مدرک تحصیلی در یکی از رشته های نظری، فنی و حرفه ای یا کار و دانش الزامی است.

قیمت خرید مدرک کاردانی

برای خرید مدرک کاردانی پیوسته نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارید. اگرچه اخذ مدرک کاردانی غیرانتفاعی به دلیل قیمت مناسب متقاضیان بیشتری دارد و معمولاً برای ارتقای شغلی الزامی است، اما اخذ مدرک کاردانی از دانشگاه آزاد نیز به دلیل رتبه بین المللی در بین افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اگر علاقه مند به صرفه جویی در زمان و هزینه هستید و قصد دریافت مدرک معتبر را دارید، پیشنهاد می کنیم مدرک کاردانی را بصورت معبتر و با هزینه مناسب از ما دریافت کنید. کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت خرید مدرک کاردانی
قیمت خرید مدرک کاردانی

مدارک مورد نیاز برای اخذ مدرک کاردانی

  1. یک کپی از شناسنامه هر صفحه
  2.  کپی کارت ملی (پشت و رو)
  3.  قطعه عکس رنگی 3*4 با زمینه سفید
  4.  کپی آخرین عنوان تحصیلی (دیپلم)
  5.  کارت پایان خدمت
  6.  تکمیل فرم ثبت نام (دانلود فرم ثبت نام مشترک)
  7.  انتخاب رشته تحصیلی

 

سوالات متداول درباره خرید مدرک کاردانی

  1. آیا می ‌توان با مدرک خریداری شده در دانشگاه‌ های بالاتر ادامه تحصیل داد؟

برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، نیاز به مدرک معتبر و اصل است. در صورت خرید مدرک کاردانی معتبر و استعلام آن این امر شدنی است.

  1. چگونه می ‌توان مدرک کاردانی معتبر گرفت؟

قانونی ترین راه برای اخذ مدرک کاردانی، شرکت در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها و گذراندن دوره‌های تحصیلی به صورت قانونی است.

  1. هزینه اخذ مدرک کاردانی چقدر است؟

شما می توانید با خرید مدرک کاردانی قانونی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و بتوانید در سامانه دانشگاه سراسری اقدام و ثبت نام کنید. مدارک ارائه شده توسط موسسه مدرک آزمون بسته به رشته تحصیلی، مقطع و دانشگاه ارائه دهنده مدرک بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره مدرک آزمون

حتما براتون گیش اومده قضد مهاجرت داشته باشید و یا بخوایید جایی استخدام شوید و نیاز به مدرک خاصی داشته باشه و فرصت کافی برای اخذ مدرک تحصیلی را نداشته باشید و نخوایید که این فرصت هم از دست بدهید موسسه مدرک آزمون این مسیر را برای شما هموارتر و سریعتر میکند ما با داشتن بیش از 15 سال سابقه در امر اخذ مدرک تحصیلی همراه مطمئن برای شما در این سمیر خواهیم بود تمامی مدرک به صورت کاملا قانونی و به همراه استعلامات مربوطه از مراجع ذیصلاح خواهد بود

مطالب اخیر