اخذ مدرک معتبر(آزمون مدرک)

اخذ مدارک تحصیلی ، دانشگاهی و آکادمیک از سیکل تا دکترا در کمترین زماندر کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه ، سیکل، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس ،فوق لیسانس و دکترا در هر رشته مورد نیاز خود دربافت کنید.
مدارک کاملا ثبت شده ، قانونی و به صورت پرونده سازی از واحد مربوطه اخذ خواهد شد و استعلام آنها دائمی می باشد و تمامی ارگان های خصوصی و دولتی قادر به اخذ استعلام آنها هستند. کلیه ارگان ها در داخل از واحد مربوطه و یا از سازمان مرکزی استعلام می گیرند و این نوع درخواست استعلام از مدرک فرد متقاضی به صورت کتبی و یا با ارسال فکس به واحد مربوطه و یا سازمان فارغ التحصیلی می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. جهت اطلاع به هموطنان عزیز و مقیم خارج از ایران باید به اطلاع شما برسانیم که مدارک تحصیلی و دانشگاهی ، زمانی که شما عزیزان به دانشگاه ها و یا کالج های خارج از ایران و یا حتی به هر یک از سفارت خانه ها ارائه می دهید، این سازمان ها، دانشگاه ها و یا حتی کالج ها از سازمان بین الملل فارغ التحصیلی استعلام می گیرند.
مدارکی که موسسه مدرک با ما به شما عزیزان تحویل می دهد به شرح ذیل می باشند:
ریز نمرات – گواهی موقت – تاییدیه فارغ التحصیلی – دانشنامه – ترجمه رسمی دادگستری همراه با پاکت مخصوص واحد مورد نظر.باید به اطلاع برسانیم که موسسه مدرک با ما به غیر از مدارک از دانشگاه آزاد و سراسری قادر به اخذ مدارک غیر حضوری و یا مدارک آنلاین هم هست.
با تشکر از توجه شما عزیزان